    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <57e39586$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <57e50734$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <57e8e2a7$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <57ea3e17$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    Subject: Re: Wężyki do instalacji wodnej
    Date: Wed, 28 Sep 2016 12:52:24 +0200

    dyskusyjnych:9d084eeb-9e65-49c2-8f44-c89dd0780ff7@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 27 września 2016 18:38:33 UTC+9 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Wyobraź sobie platformę wydobywczą na gaz. Kilka miliardów dolarów
    >inwestycji, parę milionów godzin pracy inżynierów,
    >tysiące ton aparatury, od jakichś pstyczków elektryczków po turbiny
    >gazowe do kompresji produktu.
    >Panuje nad tym wszystkim EPC z setkami inżynierów od kontroli każdego
    >papierka, kierowników projektów,
    >kontrolerów dokumentacji, wreszcie zajadłych prawników.
    >Nad tym wszystkim stoi z tuzin "principal engineers" z firmy która to
    >zamówiła.
    >I nic, kompletnie żaden kawałek tego żelastwa nie ma w gwarancji
> [...]

    A teraz napisz co bedzie gdy:
    a) jakis wezyk peknie, choc nie powinien, w efekcie gaz sie zapali i
    pol platformy splonie,

    b) klient bedzie narzekal, ze platforma ogolnie dobra, ale wezyki za
    czesto w niej pekaja.
    nic sie na szczescie nie zapalilo, ale naprawy, przestoje itp.
    Ty patrzysz w projekt ... wszystko dobrze zrobiles, nie powinny
    pekac przez 20 lat ...

    >Hahaha. Misiek, już zapomniałeś jak to ja Ci tołkowałem tutaj ten
    >proces. Teraz sobie pomyślałeś że jesteś ekspertem i możesz
    >zabłysnąć. Dobre :-)

    Cos tam napisales, ale szczegolow podac nie chcesz.
    A bez szczegolow, to nie wiadomo, jaka prawda w tym co napisales.
    Pierwsza, druga, czy trzecia góralska.

    >No i jeszcze dopisz co w ten sposób sobie samemu udowodniłeś.

    Ze wbrew temu co piszesz o certyfikacji roznej, w amerykankich
    sklepach ta sama chinska tandeta kroluje :-)

    J.