    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 28 Sep 2016 18:00:45 -0700 (PDT)
    <57e39586$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <57e50734$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <57e8e2a7$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <57ea3e17$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <57eba0f1$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Wężyki do instalacji wodnej
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 września 2016 19:52:59 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > A teraz napisz co bedzie gdy:
    > a) jakis wezyk peknie, choc nie powinien, w efekcie gaz sie zapali i
    > pol platformy splonie,

    Żeby pół platformy spłonęło to musi się wydarzyć trochę więcej niż pęknięty wężyk. To
    musiałby być cały szereg zaniedbań, wad konstrukcyjnych, materiałowych, awarii
    procesu i systemów zabezpieczających. Katastrofy się zdarzają, ale ludzie którzy się
    biorą za taką robotę studiują raporty z poprzednich katastrof, więc mają wiedzę jak
    zapobiegać podobnym zdarzeniom w przyszłości. Przy czym zauważ że zapobiegać to nie
    to samo co wyeliminować.

    > b) klient bedzie narzekal, ze platforma ogolnie dobra, ale wezyki za
    > czesto w niej pekaja.
    > nic sie na szczescie nie zapalilo, ale naprawy, przestoje itp.
    > Ty patrzysz w projekt ... wszystko dobrze zrobiles, nie powinny
    > pekac przez 20 lat ...

    Na rok daje się gwarancję, w wyjątkowych przypadkach na dwa. Potem to już użytkownik
    się martwi. To nie jest pralka albo telewizor, oni tam mają ekipę techniczną na
    miejscu plus cały łańcuch dostawców i wykonawców na lądzie, jak trzeba coś zrobić to
    zrobią. Zrobią zazwyczaj sami, a potem kierownik projektu (a jak trzeba to prawnicy)
    się martwią za czyje pieniądze ta naprawa.