  • Data: 2019-09-27 11:04:15
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.09.2019 o 22:32, Marcin pisze:
    > Witam

    > Teraz nie, widzialem ponad rok temu, gdy kupilem obecny telefon.

    No, szkoda,.

    > Nic nie gwarantuje, tylko obiecuje, ze uaktualni.

    Gwarancji na piśmie nie daje, ale sama deklaracja też do czegoś
    zobowiązuje. Jest to coś znacznie więcej niż jej brak. Zwłaszcza że
    deklaracja dotyczy modeli z systemem predysponowanym do aktualizacji.

    > W przypadku Applea to chyba 5. Mysle, ze po prostu to bardziej chec
    > producenta sprzetu niz problem mozliwosci starszego sprzetu. Najlepszy
    > dowod to rozne systemy otwarte oparte na Androidzie ktore dzialaja w
    > najnowszych wersjach na "wiekowych" urzadzeniach o ktorych producent
    > zapomnial lata temu. A ze producentom telefonow androidowych nie
    > oplaca sie wydawac nowego softu to tego nie robia.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    No nie wiem. W ostatnim czasie zaznajomiłem się trochę z używanymi
    telefonami Apple`a. W  takich modelach jak "6" "6s" czy "SE" z nowszymi
    wersjami systemu baterie padają w wręcz zastraszającym tempie, ze
    względu na tą przypadłość nawet nie wyobrażam sobie użytkowania tych
    telefonów.