  • Data: 2019-09-29 22:06:47
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2019-09-27 o 11:04, Trybun pisze:

    > Gwarancji na piśmie nie daje, ale sama deklaracja też do czegoś
    > zobowiązuje. Jest to coś znacznie więcej niż jej brak. Zwłaszcza że
    > deklaracja dotyczy modeli z systemem predysponowanym do aktualizacji.

    A co z Nokia 8? W necie mozna wyczytac narzekania uzytkownikow, ze nie
    dostana aktualizacji chociaz hardware spelnia wymagania.

    > No nie wiem. W ostatnim czasie zaznajomiłem się trochę z używanymi
    > telefonami Apple`a. W takich modelach jak "6" "6s" czy "SE" z nowszymi
    > wersjami systemu baterie padają w wręcz zastraszającym tempie, ze
    > względu na tą przypadłość nawet nie wyobrażam sobie użytkowania tych
    > telefonów.

    Tylko iPhone 6 mial premiere w 2014 roku. I jeszcze przed paroma dniami
    dostal aktualizacje, co prawda nie do nowej wersji iOS ale poprzednia
    wersja z aktualizacja bezpieczenstwa. Z drugiej strony w tym tygodniu
    czytalem informacje, ze Samsung postanowil jednak wydac poprawki
    bezpieczenstwa dla S7 - telefon z 2016 roku.
    Zwykle kupuje telefon rok po premierze, i staram sie uzywac przez ok. 3
    lata, czyli na koniec mam telefon 4 lata po premierze.

    Pozdrawiam,
    Marcin