eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWiFi nie sięga > Sonoff, jak to zmienić "lekko, łatwo, i przyjemnie"? › Re: WiFi nie sięga > Sonoff, jak to zmienić "lekko, łatwo, i przyjemnie"?
  • Data: 2019-12-08 19:32:11
    Temat: Re: WiFi nie sięga > Sonoff, jak to zmienić "lekko, łatwo, i przyjemnie"?
    Od: jaNus <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2019 o 11:37, Irokez pisze:

    > To postaw go w połowie drogi...

    Też do tego "w mniejszej połowie" doszedłem :)
    Ale w czasie-między wyszło mi, żeby za-nabyć drugi ruter, no i...
    zakładam drugi temat, wszak może to się komu przyda, no a przecież:
    ordnung mus sein :)

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!