    Date: Thu, 07 Mar 2013 23:09:38 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wiedza tajemna Lakierników poszukiwana

    > tak jak pisalem nie mozna do samochodu. Czyli do reszty można. ZTCP nie
    > mozna samochodu osobowego, traktor mozesz malować. Durny przepis a duza
    > czesc warsztatów cały czas wykorzystuje "konwencję"

    > bezberwny też jest wodny. Po prostu zamiast rozcieńczalnikow takich
    > smierdzacych rozcieńczane są wodą, ale maja normalny utwardzacz i powstaje
    > twarda powłoka
    Dobra, dzięki. Mimo wszystko zaintrygowałeś mnie tymi lakierami wodnymi.
    Tzn mam nadzieje że to nie jest farba do sufitu, z dodatkiem pigmentu :)
    Patrze na allegro. niema, albo nie umiem znaleźć aukcji w której byłby
    chociaż jeden lakier samochodowy typu wodorozcieńczalnego. Mimo durnych
    przepisów są tak mało popularne? Czy są dużo droższe?

    Pzodrawiam
    ToMasz