eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWielki pirat › Re: Wielki pirat
  • X-Received: by 2002:a25:4806:: with SMTP id v6mr13036305yba.26.1590748595643; Fri, 29
    May 2020 03:36:35 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:4806:: with SMTP id v6mr13036305yba.26.1590748595643; Fri, 29
    May 2020 03:36:35 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!
    nntp.giganews.com!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.pro
    xad.net!209.85.160.216.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.go
    ogle.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 29 May 2020 03:36:35 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <raqn8o$39s$1$horizn@news.chmurka.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=88.135.178.238;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 88.135.178.238
    References: <5ecfb175$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <raoc4e$jba$2$horizn@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <raoo2i$qbr$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5ed0b97e$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <raqn8o$39s$1$horizn@news.chmurka.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Wielki pirat
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Fri, 29 May 2020 10:36:35 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 18
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2678863
    [ ukryj nagłówki ]

    On Friday, May 29, 2020 at 12:13:45 PM UTC+2, K wrote:

    > Zapierdala pozniej taki pacjent na obnizonym przy pomocy szlifierki
    > katowej w domowym zaciszu zawieszeniu i woadomo jak to sie konczy przy
    > gwaltownym hamowaniu lub probie ominiecia czegos. Zreszta w takiej
    > sytuacji nie dostalby przegladu.

    E tam,
    w teorii sprawdzaja tyle: http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20120000996

    w praktyce mniej...

    Jest tam niby "stan techniczny zawieszenia", ale jak diagnosta ma wykryc nizsza
    sprezyne? Sprawdza, czy nie ma luzow, nie skorodowalo za bardzo + amortyzatory i to
    wszystko. Jest tyle wersji pojazdow, legalnych sprezyn progresywnych, ze musialby
    wykrecic i do producenta wyslac na badanie/diagnoze ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: