  • Data: 2017-11-21 20:55:53
    Temat: Re: Wieszak do kabli
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-21 o 15:53, Roman Tyczka pisze:

    > Na to trafiłem wujkiem, ale mnie nie przekonało, stąd pytanie na grupie. Ja
    > bym widział bardziej coś o takiej zasadzie działania:
    >
    > https://fabrykaform.pl/images/bluelounge/bluelounge-
    uchwyt-na-kable-cable-drop-multi-2-szt-biale__cdmu-w
    h-b.jpg

    No to nie kombinuj tylko kup armię czegoś takiego:
    http://www.hadex.cz/img/zbozi/m833b.jpg

    Przylep je do pionowej powierzchni zygzakiem: jedno wyżej drugie niżej.
    Kosztuje grosze. Jest elastyczne - wyciąganie i wciskanie kabla jest
    komfortowe.

    Tylko jedna uwaga: zadbaj o czystość powierzchni. Przemyj ją nitro lub
    acetonem. Inaczej poodpadają po jakimś czasie.

    > tylko gęściej i więcej i niekoniecznie designersko :-)
    >
    > ps. na jakie rozwiązanie się zdecydowałeś jeśli wolno spytać? Może mi też
    > podpasuje?

    Nie podpasuje Tobie. Ja potrzebowałem do kabli zasilających i do szafki
    na jej drzwi rozwiązanie. Mocuję je w poziomie na zatrzaskowe uchwyty.

    http://www.conrad.com/medias/global/ce/7000_7999/770
    0/7750/7751/775189_BB_00_FB.EPS_250.jpg

    P.S.
    Właśnie tu nie przemyłem powierzchni pod jednym z nich i odpadł po
    tygodniu :-) Reszta przyklejona jest na beton.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek