  • Data: 2017-06-01 18:19:34
    Temat: Re: Windows phone - jakiś żart??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ogoo82$q89$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-06-01 o 11:09, J.F. pisze:

    >Nieprawda. Używałem Lumii przez rok i przez ten czas doszedłem do
    >potrzebnej liczby aplikacji.

    >Po przesiadce zainstalowałem szybko wszystkow androidzie.

    Bo juz wiedziales ktore

    >Potem zaczęły dochodzić kolejne aplikacje, których w windowsie nie
    >było.

    ale tu juz nie napisales "szybko" :-P

    >A to, że telefon się rozwija cały czas, to przecież nie wada.

    telefon sie w zasadzie nie rozwija, aplikacje sie rozwijaja.

    A potem telefon sie rozwija, mowi "mam nowy upgrade, zrob 3GB wolnego"
    :-P

    >Bo nie wytrzymuje, jak się używa. System nie na tu znaczenia.

    Nie wytrzymuje tez, jak sie nie uzywa :-(

    >Jakaś podróba, nie bardzo działająca.

    Oficjalna ze strony Instagrama.

    >Być może jesteś aspołeczny, albo masz schorzenia socjopatyczne. Na
    >pewno nie jesteś reprezentatywną próbą.

    >Poza tym co to za argument - "nie używam, więc nawet jak nie działa,
    >to system jest dobry"?

    "Moze i nie dziala, ale komu to przeszkadza" :-P

    >Nie używam gmaila. A w androidzie przekazywanie maili działa
    >poprawnie.

    Aaa, a to ja nie uzywam tego "w androidzie".

    >Nie. Do czasu aż nie wyrzuciłem tego shitowego windowsa do śmietnika.

    ale mamy rok 2017.

    >Łatwiej było się przesiąść na androida.

    W Androidzie tez sa rozne konfiguracje :-)

    >No to wylicz. Istotne wady, o takim kalibrze jak właśnie
    >niedziałające popularne aplikacje,

    -brak zarzadzania uprawnieniami. Tzn niby jest, ale trzeba miec roota,
    roota nie daja, czyli nie ma.
    uprawnienia sa, a godzisz sie na wszystko lub nie korzystasz z
    aplikacji.
    Istotne ? Dla fejsbookowcow pewnie nie.

    -ten system zyje wlasnym zyciem. Cos zre baterie, cos przesyla dane, i
    ni ch* nie wiadomo co.
    -brakuje mi mozliwosci zdeaktywowania aplikacji. Nie chce
    odinstalowac, ma byc, ale ma nie uruchamiac zadnych zadan w tle. Nie
    da sie.

    -z aplikacjami tez roznie bywa - niektore na jednym pracuja, na drugim
    nie, ale to moze wina aplikacji.

    -stale "podkradanie" danych, tzn synchronizacja z kontem googla, ktora
    co rusz sie rozszerza.

    -ukrywanie danych - zostalo 500MB wolnego, a co zajmuje reszte ?

    -niezamykalna przegladarka http, co ze standardu przeniknelo tez np do
    firefoxa.
    No dobra - to moze i nieistotne, tylko czemu mi sie telefon
    rozladowal.

    -upgrade systemu - sciagnal, chce instalowac, a ja nie chce - i nie
    wiadomo, gdzie te dane, ile zajmuja, jak skasowac ..

    >niedziałające zapisywanie plików,

    Na karte pamieci sie nie da. Tzn innymi programami sie nie da w
    dowolny katalog. Od wersji 4.4

    Najchetniej to bym go sobie podlaczyl pod peceta i total commandera
    odpalil - niby mozna, ale z ograniczeniami.
    Nie dorobili sie SMB servera. Tzn jest, ale wymaga roota i kolko sie
    zamyka.

    W koncepcji w ogole sa inne rozwiazania niz pliki - a potem sie mecz
    czlowieku przy migracji czy backupie.

    Wk* mnie tez te koncepcje "synchronizacji" wszystkiego.
    Jeden nieostrozny ruch palca, email czy kontakt jest skasowany, ale
    przeciez nie tylko lokalnie, ale od razu na serwerze i innych
    komputerach/telefonach.

    >Nie wiem, czy wiesz, ale dużo z apek na windowsa wcale nie jest na
    >windowsa, tylko są konwertowane z iOS. I pewnie dlatego tak chujowo
    >działają.

    Mozliwe, przyzwyczajony jednak bylem, ze jak juz ktos robi "aplikacje
    mobilna", to jest na 3 systemy.
    Ale jak widac sie mylilem ... zaczeli dostrzegac, ze to tylko pol
    procenta ? ;-)

    J.