    Date: Sun, 19 Oct 2014 12:56:58 +0200
    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wizjer elektroniczny

    W dniu 2014-10-19 12:44, mt pisze:

    > Większość współczesnych konstrukcji ma lag na poziomie ok. 30 ms, nowe
    > Fuji czy Samsung NX1 mają lag na poziomie 8 ms.

    Jak definiowany lag? Jako opóźnienie od momentu naciśnięcia migawki do
    zrobienia zdjęcia? Nie o to mi chodziło.

    >>> 2. Co zobaczę patrząc na krajobraz oświetlony wyłącznie światłem

    > Dokładnie, można symulować ekspozycję w wizjerze, można też podbić sobie
    > jego jasność aby priorytetem była widoczność, to jest konfigurowalne.

    No to konkretnie. Krajobraz oświetlony wyłącznie światłem gwiazd.
    Naświetlanie dwie godziny przy przysłonie 8 i ISO 200. Co zobaczę w
    wizjerze oprócz szumu?
    Czy da się zmniejszyć jasność wizjera tak, aby po zajrzeniu do dziurki
    nie trzeba było przyzwyczajać oka do ciemności przez pół godziny?

    P.P.