  • Data: 2018-02-25 11:00:41
    Temat: Re: Włączanie / wyłączanie dysków
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik JaNus bez@adresu ...

    > Prawdziwe, aż do bólu! Podpisuję się pod tym.
    >
    > A co do Twojego problemu, to ja nie spec-majster, ale gdy tacy Cię
    > oleli, to może ja, amator, coś wymodzę:
    > Albo feler siedzi w samych dyskach, to bez nowego firm-ware ani
    > rusz. Albo winny jest O-eS, to trzeba problem obejść "od d**py
    > strony": nadzór nad dyskami powierzyć Linuchowi. metody są (chyba)
    > 2: Windy używać tylko w wirtualce, albo:
    > zabrać jej dyski z przed nosa, i dać je do NAS-a, pod Linuksem.
    > Ale, jak nadmieniłem, żaden ze mnie fachowiec, może to i całkiem
    > bzduralny pomysł, przekonsultuj to z fachurą!

    Dzieki Janus,
    Linux plus wirtualka win to nie pomysł dla mnie - nie mam czasu, za
    wygodny jestem, za długo sie przyzwyczajam do nowego etc. :)
    Zabrac je do NAS to byłby z pewnoscia dobry pomysł ale jednak tworzacy
    dodatkowe koszty - NAS treba kupic i potem jeszcze prad zuzywa ale nie
    mowie ze nie do zaakceptowania. Na razie szukam prostszego rozwiazania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,