  • Data: 2014-10-06 08:25:15
    Temat: Re: Wlasnie konczy sie lato
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego tak uważasz? Spotkałeś się z tym w ogóle?

    oczywiscie , nawet mam , tyle tylko , ze nie spherocam firmy spheron , jako ze
    urzadzenie ma cene rownoa drogiemu samochodowi , a rozdzielczosc jak na dzisiejsze
    wymagania smiesznie niska.

    > Można różne rzeczy o tym pisać, ale nie to że utrudnia pracę - bo
    >
    > akurat praca z czymś takim jest trywialnie prosta (ustawiasz statyw,
    >
    > wciskasz parę klawiszy, czekasz, i masz gotową panoramę). Można dać
    >
    > "małpie" i też zrobi. Do tego to zresztą służy.

    jesli chcesz oceniec obraz musisz jeszcze podpiac laptop , palmotop itp.

    zanim w ogole wyjmiesz laptop z opakowania i go odpalisz juz dawno zrobie zdjecie
    obracajac aparat na glowicy recznie nawet z zamknietymi oczami.

    glowice mechaniczne wprowadzaja wiele niegodonosci jak chociazby ta ze duze wymiary
    podstawy taki9eju glowicy powoduja iz spora czesc nadiru jest zaslanieta przez te
    podstawe. I zaszynaja sie powzne schody przy retuszu.