  • Data: 2012-09-09 13:12:03
    Temat: Re: Wlasnosc drogi, uszkodzona opona - pytania
    Od: ciach-nawias <"qnick(ciach-nawias)"@interia.eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-08 13:53, kapec pisze:
    > Likwidujesz jak kazda inna szkode. Trzeba bylo wezwac policje, niech
    > sporzadzi notatke. Dowiadujesz sie kto jest zarzadca drogi i sie do
    > niego zglaszasz. Zarzadca nie wyplaca kasy z wlasnej kieszeni tylko
    > jest ubezpieczony, wiec wskaze ci ubezpieczyciela. Jemu zglaszasz
    > szkode. Do tego czasu oczywiscie nie mozesz nic z uszkodzonymi
    > elementami zrobic. Przyjezdza likwidator, robi foty i opis. No i
    > dowiadujesz sie po miesiacu albo i lepiej, ze opona byla zuzyta i
    > dadza ci za nia 50zl (mi kiedys za nowke sztuke kupiona pare dni
> [...]

    Potwierdzam to co pisze kapec. Mi za oponę która jeździła 7 dni na
    samochodzie oddali o 30 % mniej niż kosztuje nowa ( a ponoć w
    kosztorysie było również sprawdzenie zawieszenia). Za mała wartość
    szkody była aby kopać się dalej z ubezpieczycielem i się odwoływać do
    sądu. I tym sposobem wolę dalej żyć w przekonaniu że ubezpieczyciele to
    k..wy i złodzieje.