  • 1. Data: 2011-06-14 09:49:51
    Temat: Re: Włókno węglowe
    Od: "Samuel Wójciak" <m...@g...com>

    &gt; On Jun 14, 7:06 am, &quot;Samuel Wójciak - mezmerus - projektant&quot;

    &gt; wrote:

    &gt; &gt; Symulacje zamierzam przeprowadzić w albo AutoCAD

    &gt; &gt; (da się w ogóle?) albo w Maya 3D. Jeśli znacie lepszy program to bardzo
    proszę.

    &gt;

    &gt; Jak nie wiesz czym to zrobić to znaczy że i nie wiesz jak. Powiem Ci

    &gt; do czego najłatwiej znaleźć literaturę: Ansys albo Comsol. Jest więcej

    &gt; narzędzi, ale opanowanie ich od zera i zamodelowanie materiału którego

    &gt; się nie zna może okazać się wyzwaniem na którym polegniesz.

    &gt; Szczególnie jak zaczniesz mieszać włókno węglowe ze szklanym w jednym

    &gt; elemencie...

    &gt; Konrad

    Przekonali mnie już by wyeliminować szkło i nie robić żadnych hybryd. Co do
    narzędzi to nie boję się żadnego :P jestem samoukiem jeśli chodzi o Maye i
    AutoCAD dodatkowo pakiet Adobe mam w palcu i to sam. Cokolwiek nie dostanę
    zajmie mi to dłużej lub krócej, odstawię i dojrzeję do niego ale nauczę się.
    Metoda prób i błędów na kompie nic nie kosztuje na szczęście :) Dzięki za
    informację :)
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-06-14 11:16:34
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Jun 14, 10:49 am, "Samuel W jciak" <m...@g...com> wrote:
    > Metoda pr b i b d w na kompie nic nie kosztuje na szcz cie :)

    Licencja na Ansysa z CFXem jedyne 30 tysięcy GBP...
    Konrad