    Subject: Re: Wsporniczki NASA technology
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Thu, 25 Jan 2018 20:08:29 +0100

    > Ile kosztuje odpisanie "nie jesteśmy zainteresowani"?

    Po pierwsze zapytałeś jako firma czy prywatnie?
    Jak prywatnie, to olali - najnormalniej - nikt nie ma czasu
    odpisywać gościowi, co nawet rysunku nie umie zrobić.
    Po drugie - jak pisał kogutek - uznali, że nie warto się fatygować,
    bo będzie dla Ciebie za drogo.

    Ja zazwyczaj odpisuję, że nie jestem zainteresowany
    a jak jestem to odpowiadam. Ale jakoś z tego typu zapytań
    (podobnych do Twojego) jeszcze nigdy nikt nic nie zamówił po takim
    zapytaniu,
    więc jak bym zobaczył jakieś duperelki mosiężne z otworkami 0,8
    to po co mi taki kłopot?

    Szczerze, to dla mnie problem jest w wielkości.
    Takie rzeczy są niewygodne.
    Przykładowo jak widzę na rysunku gwinty M2 albo M1,6
    to normalnie odmawiam, tu pewnie otwór 0,8 jest problemem.
    Ja bym tego nie chciał robić nawet za kilkadziesiąt zł/szt.