    From: Uncle Pete <4...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wszystkie scierwa won!
    Date: Fri, 17 Feb 2017 20:17:29 +0100

    On 2017-02-17 20:07, Janko Muzykant wrote:

    > Nie dało się, skończyła się tolerancja na błaznów czy po prostu ludzi
    > złych i mściwych u podstaw. Po jakimś czasie okazuje się, że świat bez
    > idiotów jest fajniejszy, przynajmniej tam, gdzie można się ich pozbyć i
    > chyba większość taki wybrała, bo tu trochę już cmentarzem pachnie. Co
    > ciekawe, znalazłem też kilka pustych kont takich kreatur, jakoś sobie
    > nie umieją radzić w świecie, w którym nie można tak po prostu pluć
    > drugiemu w twarz.
    >
    > Na fejsie jest odpowiednik grupy, ale nie chwycił coś, chyba formuła w
> [...]

    Ja jakoś nie zauważyłem, żeby tych błaznów tu było za dużo - został
    właściwie tylko jeden, traktuję go jako atrakcję turystyczną.
    Przynajmniej mnie od lat nie przeszkadzały, kiedyś to były wojny, ale
    wiele lat temu.

    Co to jest anonimowe konto na Facebooku? Bo Twój link wymaga
    zalogowania, a swoje konto zlikwidowałem kilka lat temu.

    Piotr