  • Data: 2017-02-18 01:57:22
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-18 o 00:59, Gil pisze:
    > Pamiętasz jak cie 12 lat temu zjebutałem za szarą reklamę Olympusa 410
    > na grupie ???
    > To były czasy. Przez 2 tygodnie szyował sie rozłam grupy ale nic nie
    > wyszło. Patrząc z dystansu maiałem troche racji i moja interwencja była
    > dżentelmańska. Ale innni juz tak nie byli i walili po bece.
    > Fajnie, że żyjesz.
    > Nie wiem czy tak się wtedy nazywałem jak teraz.

    Chyba tak samo :)

    Akurat Olka niespecjalnie reklamowałem komercyjnie, najwyżej z sympatii,
    aczkolwiek dopiero dla bezlusterkowców. Miałem jednego z pierwszych,
    który trafił do mnie zaraz po premierze, zresztą był to jeszcze nieudany
    model E-P1, z marną matrycą i wadą w postaci wpadającej w rezonanse
    matrycy z osprzętem, przez co większość zdjęć z czasami ok. 1/50 była
    lekko poruszona. Lustra Olka były fajne w ergonomii, ale z
    beznadziejnymi matrycami. Aczkolwiek współczesny silnik adobiego radzi
    sobie z tym obrazem dużo lepiej niż z 10 lat temu.

    Dziś zajmuję się foto zawodowo i pstrykam właściwie wszystkimi markami.
    Nie ma już większych różnic między nimi, poza tym że w nikonach WB nadal
    pracuje najgorzej, światłomierze w bezlustrach rozwalają skutecznością
    te w lustrzankach, a Canon siedzi w ogonie z dynamiką i detalicznością.
    Ale to już są raczej subtelne różnice. Najbardziej pasuje mi Pentax i Olek.

    A.