    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: "Wybuchnięty" canon G5
    Date: Mon, 12 Jan 2009 17:28:28 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 17:58:22 +0100, T.M.F. napisał(a):
> [...]

    Ale warto odróżnić podłączoną do prądu grzejącą się ładowarkę pozostawioną
    bez opieki od kondensatora, który przy próbie rozładowania lampy przy wciśnięciu
    spustu (więc zdecydowanie w obecności użytkownika) sobie strzelił...

    Sprzedaż delli dramatycznie spadła? Z tego co wiem to nie bardzo, tym
    bardziej że winne były spartolone przez Sony baterie ;)

    A pojedyncze wypadki wybuchających nokii coś zmieniły na rynku telefonów? :)

    > Tylko pamietaj, ze zyjesz w Polsce. Tu po kilku latach sadzenia sie
    > dostalbys odszkodowanie 500zl o ile w ogole.

    O odszkodowanie to by można było walczyć gdyby ten strzelający kondensator
    wyrządził jakieś szkody - coś spalił, albo poparzył użytkownika.
    A tak? O straty moralne bo użytkownik się czegoś przestraszył to można
    walczyć w Stanach ;)

    > Takze Canon zachowal sie bardzo ok i nie ma co tego deprecjonowac.

    Dokładnie. Wiem, jestem teraz nieco przekupiony ;) ale tak jak pisałem
    - wcale bym się nie zdziwił ani czuł oszukany gdyby odpisali "przykro
    nam, nie możemy naprawić a jeśli pan chce - odeślemy ten zepsuty egzemplarz".

    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944