  • 51. Data: 2011-12-15 13:38:32
    Temat: Re: Wycieczka na HD
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-15, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Jesli juz to od ziemniakow!

    A to nie u was sa pyry?

    --
    Artur z ziemniakami ze podkarpacia
    ZZR 1200

  • 52. Data: 2011-12-15 13:43:36
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-15 14:38, AZ pisze:

    > A to nie u was sa pyry?

    Pyry sa u Pyrusów gupieloku.

    pozdr
    newrom lajkonik
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 53. Data: 2011-12-15 18:24:27
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Wed, 14 Dec 2011 09:58:08 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    > Jako akustyk wtrącę trzy grosze:

    Akustyk. Czyli jestes pomiarowcem?

    --
    Glub
    SW-T400

  • 54. Data: 2011-12-15 18:27:28
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Tue, 13 Dec 2011 23:24:27 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > koc, mufki, szyby, manetki itp. To powoli prowadzi do zbudowania
    kabiny.
    > Albo rozejrzyj sie za skuterem kabinowym albo porzuc to hobby :)

    Wiesz jak ciezko jest dostac Bmw C1 w dovrym stanie? i by chcial ją
    sprzedac?

    --
    Glub
    SW-T400

  • 55. Data: 2011-12-15 18:30:04
    Od: Glub <g...@g...com>

    Pyry sa przed Piasecznem:P

    --
    Glub
    SW-T400

  • 56. Data: 2011-12-15 20:34:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-15, Glub <g...@g...com> wrote:

    > kabiny.
    >
    > Wiesz jak ciezko jest dostac Bmw C1 w dovrym stanie? i by chcial ją
    > sprzedac?

    Czyli rosnie kolejna legenda zaraz po Harleju i Afryce? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 57. Data: 2011-12-15 20:46:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-12-15 21:34, AZ pisze:

    > Czyli rosnie kolejna legenda zaraz po Harleju i Afryce? ;-)

    Zapomniasz ze to beemwu ! Czyli legenda tak czy siak.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 58. Data: 2011-12-15 20:49:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-15, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Zapomniasz ze to beemwu ! Czyli legenda tak czy siak.

    Jeden sie juz skusil na te legende i wrocil do jedynej slusznej
    marki - KHI.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 59. Data: 2011-12-15 22:43:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-12-15 21:49, AZ pisze:

    > Jeden sie juz skusil na te legende i wrocil do jedynej slusznej
    > marki - KHI.

    cienias

  • 60. Data: 2011-12-16 06:40:14
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-15 21:49, AZ pisze:

    > Jeden sie juz skusil na te legende i wrocil do jedynej slusznej
    > marki - KHI.

    To Ty nie wiesz ze to ksionc dal mu taka pokute ?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.