    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <paqm1b$bur$1@node2.news.atman.pl>
    <5ad0e0c4$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
    <pas5ub$m1u$1@node2.news.atman.pl>
    <1aplr9cujzkuv$.pwy4ntsuj0x4$.dlg@40tude.net>
    <pavcff$sem$1@node1.news.atman.pl>
    <5ad49a28$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb2c27$oue$1@node1.news.atman.pl>
    <5ad721f3$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb8c28$gal$1@node1.news.atman.pl>
    <k...@4...net>
    <pb9ila$k8t$1@node1.news.atman.pl>
    <5ad85fe0$0$31355$65785112@news.neostrada.pl>
    <pba1fi$389$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Wyciek danych aero2 darmowy internet !!!
    Date: Thu, 19 Apr 2018 14:48:31 +0200

    dyskusyjnych:pba1fi$389$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-04-19 o 11:22, J.F. pisze:

    >W przypadkach jakie znamy te dokumenty nie zginęły i posłużyły
    >do weryfikacji. Podpis pracodawcy wyglądał podobnie do podpisu
    >"pożyczkobiorcy". :-)

    Ale to "punkt franczyzowy" byl

    >Zgadzały się tylko dane i numerki z dowodu a adres i miejsce
    >pracy już nie.

    Ciekawe ... jakby tak na bezczelnego wyslac pisemko z prosba o
    potwierdzenie zarobkow.
    W mniejszym zakladzie kadrowa chyba zacznie od kontaktu z
    pracownikiem,
    ale w jakiejs hucie czy kopalni ...

    >W komputerze było i na podstawie tego co w komputerze ścigali
    >figuranta za niespłacanie.

    Byly dane figuranta, a nie wiemy czy byly dane pracownika ktory umowe
    sporzadzal.

    >Nie tak.
    >Na stronie bank twierdził że pożyczka została udzielona i ma być
    >spłacana lub bank ma dostać wyrok sądowy że "pożyczkobiorca"
    >nie jest pożyczkobiorcą. I jakiś prawnik to podejście momentalnie
    >obalił i wyśmiał.

    Prawnik wysmial podejscie prawidlowo - skoro macie umowe, to scigajcie
    osobe, ktora umowe zawarla, a to na pewno nie jest moj klient :-)

    Ale my chyba o czym innym - bank mysli ze umowe ma,
    raty wplywaja, jak przestana wplywac, to moga ponaglenie wyslac, nie
    biegajac do archiwum aby sprawdzic, czy umowa tam jest.

    Zreszta nawet jak w archiwum papieru nie ma, to bank umowe zawarl.
    A przynajmniej tak uwaza - i do czasu gdy figurant nie zakwestionuje,
    to IMO dobrze uwaza.

    A wplywajace raty formalnie rzecz biorac potwierdzaja fakt zawarcia
    umowy.

    >Czyli kłamie lub nie sprawdził skoro po roku jest nie czytelny.

    Nigdy ci komputer danych nie stracil ? Szczesciarz.

    >Nie kombinuj, jakby nie było papieru to nie mogli by się
    >domagać spłaty kredytu od "pożyczkobiorcy" a mogli by się

    tylko, ze w praktyce, to sie domagaja na podstawie systemu
    komptuterowego.
    Ten pilnuje czy raty wplywaja, a jak nie, to daje dyspozycje
    "przypomniec".

    >domagać zwrotu od pracownika który tej "pożyczki" udzielił.

    No, niby tak.
    Ale ... jakby pracownik mial takze kase, to by bylo "nie rozliczyl sie
    ze srodkow".
    Ale kasa osobno. Albo w ogole przelewem.
    Wiec jakas tam podstawa do wyplaty byla, chocby ta sfalszowana umowa.

    I jesli ja potem archiwum zgubilo ... to co pracownik temu winien ?

    J.