  • Data: 2019-05-06 11:42:19
    Temat: Re: Wycinak do zwykłej stali a nierdzewka
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 maja 2019 14:40:33 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    urządzenia do gazu skroplonego. Te dzisiejsze laby mają zwykle control room bardziej
    wypasiony niż dziesięcioletnie (znaczy nówki) supernowoczesne elektrownie zbudowane z
    materiałów których do dzisiaj nie ma na rynku. Im większe spowolnienie na światowych
    rynkach tym więcej idzie kasy w r&d, bo nie ma innej ucieczki.

    > Ano wlasnie - jak sie kazdy ulamek % sprawnosci turbiny liczy, to nie
    > ma innego wyjscia.
    >
    > Tylko gdzie taki Dolmel mial swoj lab ?
    > A gdzie ma np Siemens ?
    > Czy RR, jesli mowisz, ze robia turbiny parowe.

    Ja Ci podaję adres koreańskiej agencji badającej to o co pytasz, a Ty mówisz że to
    zły adres. To co, mam teraz szukać gdzie inni mają swoje laby?