eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-14 12:46:51
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:opcvs8$mgh$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 13.09.2017 o 21:36, J.F. pisze:

    >Nie - to nie jest święta prawda, bo jakby tam stało 50 albo 70, to i
    >tak byś pojechał te swoje 90.

    Nie, bo za +50 teraz zabieraja PJ ... wiec jadac 90/50 uwazam aby nie
    przyspieszyc :-)
    Zobacz ile jada samochody we Wrocku po Klecinskiej ... tam dopuscili
    60 :-)

    >No widzisz. Jak ktoś nieprawidłowo zmieni pas, to potrafią napisać
    >wprost. A jak kierowca roweru po jednym browarze, to muszą
    >paragrafami podawać. Nie przekonasz mnie, że to przypadek.

    Tak czy inaczej - od lat tak podaja, kto sie raz wczytal w paragrafy,
    ten juz potem wie.
    A przeciez nie musieli podawac szczegolowo, mogli sume podac.

    >I protem też się będę bał.

    Jak sie dowiesz, ze nie moga kontrolowac, to Ci strach przejdzie :-)

    >Za Odrą też byliby trzeźwi. Sprawdź jaki jest limit dla rowerzystów,
    >to będziesz zaskoczony:P

    No coz, w tej klasie nasz rzad przegral z wodka i sie poddal :-)

    J.