  • Data: 2017-07-25 07:15:12
    Temat: Re: Wygodne fotele
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-21 o 13:05, Pablo Eldiablo pisze:
    > Czołem
    >
    > Jako, że fotel kierowcy w moim L200 dogorywa, a mając na uwadze, że nigdy nie był
    specjalnie wygodny, pomyślałem o podmianie foteli na coś innego, wygodniejszego. Na
    alle.. foteli jest zatrzęsienie, praktycznie do każdego auta, ale raczej nie mam
    możliwości każdego wypróbować osobiście ;-)

    > Liczę się z koniecznością dorobienia mocowań, nic poza pajero sportem nie będzie
    pasowało plug&play.

    > I pytanie: jakie samochody mają wygodne fotele, ustawiane manualnie (w celu
    uniknięcia zabawy z elektryką)?

    Poliftowy Saab 9-5 2001-2005.

    http://rcn.nazwa.pl/allegro/saab/10.jpg

    Są wersje skórzane całkowicie manualne, do elektryki potrzebowałbyś
    tylko plusa i masę, nie ma żadnego dodatkowego modułu który jest
    wymagany by zadziałały, za to dupogrzej już potrzebuje zewnętrznego
    modułu, ale zawsze można uprościć układ o przekaźnik czasowy i swój
    włącznik niż ori wiązkę i moduł.
    Fotele lekko kubełkowe, z prawdziwej skóry a nie z ceraty, naprawdę wygodne.

    Ewentualnie saab 9000 Aero 95-97r wersja RECARO - masakra ale ciężko dostać

    https://f.allegroimg.com/original/01e7f6/6e2ebc25460
    893f47648cf6d31ef

    Te akurat mocno styrane ale mam w swoim i naprawdę są rewelacja.

    Co do airbagów, wystarczy rezystor ~3ohm żeby poduszka czołowa działała
    bezproblemowo a sterownik nie widział problemów fotela.
    Lewis