  • Data: 2018-09-17 21:30:57
    Temat: Re: Wykrywacz metalu
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Sep 2018 21:23:27 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Dlatego nie wierzę w tego rodzaju rozwiązania. Przenoszą one jedynie
    > niekompetencje na wyższy poziom, przysparzają dodatkowej pracy,
    > a zmiany nie ma żadnej.

    Alternatywa?

    > Może starczy na cztery tygodnie -- o ile nie będzie to współczesny
    > odpowiednik PC-File, tylko samodzielnie napisany dedykowany system,
    > który powstawał przez cztery miesiące.

    Jeden z problemów (poza ludzkim lenistwem) było wówczas to, że aby
    cokolwiek zmienić trzeba było pójść do komputera, odpalić go, dostukać
    się do PC-File, wyszukać plik, wyszukać rekord, zmienić, zapisać. W dobie
    smartfonów łudzę się, że mając coś takiego w kieszeni jakoś uda mi się
    utrzymać rygor.

    Mateusz