  • Data: 2018-10-09 15:15:13
    Temat: Re: Wykrywacz metalu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 8 October 2018 09:14:43 UTC-5, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Popularne stają się czerwone lasery przeciwmgielne rzucające za samchodem
    > w odpowiedniej odległości kreskę lub nawet bardziej złożony wzór:
    >
    > https://www.aliexpress.com/item/car-styling-Anti-Col
    lision-Rear-end-Car-Laser-Tail-12v-led-car-Fog-Light
    -Auto-Brake/32502580869.html

    > Wygląda mi to na całkiem niegłupi pomysł, choć pewnie nielegalny (jak
    > czegoś nie ma w przepisach, to nie wolno). Trzecie światło stopu też
    > długo było nielegalne, a potem niemalże w jednym momencie zmieniło
    > status z "zabronione" na "obowiązkowe".

    Kij tam z legalnoscia, na moje oko to niestety niezbyt duzy pozytek bo jasnosc tego
    wzorka na drodze wiele wieksza od jasnosci tylnych swiatel nie bedzie.
    Nawet jak to cos poprawia to jest to dodatkowy metr czy trzy. Moze komus zderzak
    uratuje ale rewolucja to nie jest.
    Juz bardziej bym widzial sonar/radar ktory wykryje a na wyswietlaczu hud pokaze ze
    przed nami jest duza i solidna przeszkoda 30-50m dalej.
    Tylko to tez jest pudrowanie syfa bo jak jest mgla to jak nie widac trzeba jechac
    wolniej albo sie zatrzymac. A niektorzy maja tak ze mimo mgly jada szybko zakladajac
    ze nic przed nimi nie ma. A taki gadzet tylko ich w tym zachowaniu upewni.

    Lepsze byly by systemy ktore pokaza wyraznie droge przed samochodem na 100-200m.
    Wtedy jest szansa ze rzeczywiscie ilosc wypadkow spadnie.