  • Data: 2019-01-18 19:51:51
    Temat: Re: Wymiana monitora - warto?
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    w artykule <news:5c41ff55$0$31432$426a74cc@news.free.fr> pisze:

    > Nie musisz pisać systemu od nowa. Zainstaluj Linuksa i dopisz tylko to,
    > czego ci brakuje lub co ci się nie podoba. Wszystkie narzędzia do tego
    > masz pod ręką, całkiem za darmo. Wystarczy przysiąść, zamiast narzekać.

    Na dopisanie wszystkiego samemu życia zabraknie. Wystarczy przysiąść i
    policzyć. Trzeba narzekać, że ludzie wolą dłubać samemu każdy z osobna niż
    połączyć się w grupę i zrobić coś szybciej i lepiej, bez dublowania wysiłku
    na wdrażanie podobnych pomysłów i robienie podobnych błędów.

    Narzędzia są dostępne też pod Windows - zobacz ile powstało różnych
    commanderów. Wymienię tylko kilka programów, których autorzy byli na tyle
    rozsądni, że wprowadzili obsługę wtyczek Total Commandera, kolejność
    alfabetyczna:
    - Double Commander
    - Free Commander
    - nomad.NET
    - Ultimate File Manager
    - Unreal Commander
    - xyplorer?
    Znasz je wszystkie?

    A wiesz, że Commandera można napisać nawet w języku powstałym jako
    bazodanowy?
    https://github.com/rjopek/harbour-commander/
    https://github.com/harbour/core

    --