  • Data: 2020-02-19 11:19:01
    Temat: Re: Wymiana żarówki i bezpiecznika
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do bezpiecznikow typu blade to sa do tego specjalne szczypce
    > plastkowe. Jak bedziesz delikatny to i malymi kombinerkami wyjmiesz.
    > Co do wymiany zarowek, to pamietam w Vectrze C/Signum zeby wymienic
    > prawa mijania trzeba bylo wyciagnac obudowe filtra powietrza.

    Ale zastanawiam się jak takie auta przechodzą homologacje?
    Jak chciałem kupić żarówki na oglądałem na youtoube jakieś porównanie
    żarówek i chyba fiat był pokazany gdzie trzeba było ściągnąć koło.
    A przecież bez świateł podobno nie można jeżdzić.

    PRzy wyciąganiu bezpiecznika w pewnym momencie nie wytrzymałem
    i podjechałem do norauto.

    "Panie daj pan jakiś wichajster do wyciągania".
    Pan odpowiedział że nie mają.