  • Data: 2016-12-09 10:32:26
    Temat: Re: Wymuszenie odszkodowania i rejestrator
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.12.2016 o 09:59, T. pisze:

    > Kłamać wolno dopiero, jak jest sie oskarżonym. Jako świadek - nie wolno.

    Kiedyś było tak, że najpierw wzywali cię na świadka i musiałeś mówić
    prawdę przeciwko sobie, a potem dopiero oskarżali. Nie jestem pewny, ale
    się chyba coś w tej sprawie zmieniło - zdaje się przy okazji fotoradarów
    któryś z sądów się pochylał nad sprawą - no bo przecież nie jesteś
    oskarżonym, a masz prawo "nie pamiętać". Niby sprawa odległa, ale coś mi
    się kojarzy, że przyznali tam, że świadek ma prawo nie obciążać siebie i
    swoich bliskich.

    Shrek