  • Data: 2009-05-26 17:48:23
    Temat: Re: Wynalazki z allegro
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gvgm4k$nu4$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > I gdzie widzisz sprzecznosc z tym, co napisal RadoslawF? :)

    ano w tym że kolega skupia się na możliwości przenoszenia danych a nie tym
    do czego to ma służyć, to tak jakbyś napisał że laptop jest do dupy bo dane
    można miec na plytach DVD a nie na dysku - mówimy o użadzeniu którego
    najwazniejsza cecha jest dekoder i zestaw przetworników C/A i słuzy do
    odtwarzania muzyki i filmów - więc twierdzenie że "do noszenia jest o 100 zł
    za drogie" i " ża jako sprzęt ... do przechowywania filmów" też be. to nie
    jest do przenoszenia i przechowywania !!! najwazniejsza cechą sa
    prztworniki, wzmacniacze i dekodery - one nie kosztują 0zł