  • 1. Data: 2009-05-26 09:04:29
    Temat: Wynalazki z allegro
    Od: "***EiNsTeIn***" <t...@t...pl>

    Witam
    Od razu informuje, że nie jest to moja aukcja. Mam pytanko donośnie obudowy
    z tej aukcji, czy taki wynalazki wogóle sa coś warte??
    http://allegro.pl/item639158313_centrum_multimedialn
    e_2_5_z_pilotem_nowosc.html

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-26 10:31:44
    Temat: Re: Wynalazki z allegro
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-26 11:04, Użytkownik ***EiNsTeIn*** napisał:
> [...]
    > Od razu informuje, że nie jest to moja aukcja. Mam pytanko donośnie
    > obudowy z tej aukcji, czy taki wynalazki wogóle sa coś warte??

    Skoro ktoś je produkuje to pewnie tak.

    Jak dla mnie to projektant nie przemyślał do czego ma to służyć,
    jeśli do noszenia to jest o 100zł za drogie.
    Jeśli jako sprzęt stacjonarny do przechowywania filmów to
    dlaczego obsługuje tylko dyski 2,5 zamiast tańszych 3,5 cala ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-05-26 11:52:20
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeśli jako sprzęt stacjonarny do przechowywania filmów to
    > dlaczego obsługuje tylko dyski 2,5 zamiast tańszych 3,5 cala ?

    Warto doczytać, to jest odtwarzacz a nie obudowa do przenoszenia i
    przechowywania danych.

  • 4. Data: 2009-05-26 11:59:10
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Warto doczytać, to jest odtwarzacz a nie obudowa do
    > przenoszenia i przechowywania danych.

    I gdzie widzisz sprzecznosc z tym, co napisal RadoslawF? :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 5. Data: 2009-05-26 12:18:15
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Vituniu pisze:

    > I gdzie widzisz sprzecznosc z tym, co napisal RadoslawF? :)

    W tym, ze odtwarzacz sluzy do _ODTWARZANIA_ a nie przechowywania filmow.
    Rownie dobrze nie trzeba tam wkladac dysku, tylko karte SD, ktora jest
    malutka i miesci sie wszedzie.

    venioo

  • 6. Data: 2009-05-26 12:32:53
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > W tym, ze odtwarzacz sluzy do _ODTWARZANIA_ a nie
    > przechowywania filmow.

    I jako taki moze sobie byc spokojnie ciut wiekszy.

    > Rownie dobrze nie trzeba tam wkladac dysku, tylko karte SD,
    > ktora jest malutka i miesci sie wszedzie.

    Nie wiem jak Ty, ale ja jednak nie kupije nowej karty
    SD za kazdym razem jak mi sie na niej miejsce skonczy. :P

    Jaki widzisz sens w trzymaniu filmow z wakacji na plytach
    i przegrywaniu ich na SD za kazdym razem jak bede
    chcial je w tym cudzie odtworzyc??

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 7. Data: 2009-05-26 15:01:36
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "***EiNsTeIn***" <t...@t...pl> wrote in message
    > Od razu informuje, że nie jest to moja aukcja. Mam pytanko donośnie
    > obudowy > z tej aukcji, czy taki wynalazki wogóle sa coś warte??

    pewnie sa, ja bym tam jednak celowal bardziej w hdmi i usb host

    http://allegro.pl/item643469485.html

  • 8. Data: 2009-05-26 15:15:13
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-26 13:52, Użytkownik Kot Prezydenta napisał:

    > Warto doczytać, to jest odtwarzacz a nie obudowa do przenoszenia i
    > przechowywania danych.

    Sugerujesz że nie ma tam miejsca na zamontowanie HD ?
    a filmy tylko z karty można odtworzyć ?

    A na poważnie to opcja odtwarzania filmów z przenośnego
    dysku za cenę podniesienia ceno o 100zł to pomyłka.
    A na odtwarzacz i przechowalnie filmów stacjonarnie
    przewidziano miejsce na niewłaściwy bo mały, wolny
    i drogi dysk 2,5 cala.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-05-26 15:25:38
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

> [...]
    > Jeśli jako sprzęt stacjonarny do przechowywania filmów to
    > dlaczego obsługuje tylko dyski 2,5 zamiast tańszych 3,5 cala ?

    ile zapłaciłeś za swój zegarek/ telefon czy cokolwiek nosisz ze sobą ?

  • 10. Data: 2009-05-26 15:28:39
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > A na odtwarzacz i przechowalnie filmów stacjonarnie
    > przewidziano miejsce na niewłaściwy bo mały, wolny

    Podasz jakąś dużą, szybką i tanią alternatywę?

    --
    marfi