  • Data: 2015-09-07 22:43:24
    Temat: Re: Wypad Na południe Europy
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-06 o 15:38, dddddddd pisze:

    > używasz argumentu że nocleg na polu namiotowym jest droższy niż w
    > hotelu. Ja odpowiadam tylko na to, bo mi się wydaje że jest tańszy.

    Jest porównywalny cenowo lub niewiele tańszy.
    Ja brałem kilka razy nocleg na kampingu (nie polu namiotowym),
    żeby "się oprać", a że wybrałem miejsca klimatyczne,
    to i atrakcja była większa.

    > Każdy z nas może to przeliczyć i każdy z nas potwierdzi swoją wersję.
    > Ja zwykle wyjeżdżam bez planów, w ostatniej chwili, często zmieniam
    > Dla mnie główną zaletą wakacji jest
    > brak konieczności planowania czegokolwiek. Przez pozostałą część roku
    > muszę dzień w dzień planować i myśleć - na wakacjach nie.

    Nie rozumiem w czym to przeszkadza, żeby wybrać nocleg
    tego czy innego typu. Z dokładnością do dnia jesteś w stanie
    zaplanować już na wyjeździe i zmieniać z dnia na dzień.
    No chyba, że nie piszesz serio, że to nocleg awaryjny.
    Po prostu chcesz spać w aucie, bo jest taniej i tyle.
    Ale w aucie bez dostępu do wody, gdzieś na ulicy czy na parkingu przy
    autostradzie,
    to nie są wakacje i wypoczynek tylko męczarnie.

    > pewnie że możesz, może nawet często taniej będzie dolecieć samolotem i
    > wszystko dokładnie rozplanować, dzień po dniu cały urlop... ale to nie
    > dla mnie :)

    Chyba nie myślimy o tym samym.
    Ja swoje ostatnie wakacje planowałem przed wyjazdem,
    bo chciałem mieć jakieś rozpoznanie gdzie i po co jadę.
    Kilka noclegów miałem zaklepane na sztywno
    ale już na miejscu, pomiędzy tymi terminami
    działałem z dnia na dzień - przenosząc się
    z miejsca na miejsce i rezerwując kolejne miejsca.
    Jak mi się gdzieś spodobało, to zostawałem dłużej,
    albo jechałem tam, gdzie mi powiedzieli, że jest coś ciekawego.

    > chyba tak jak napisał Cavallino - w penjsonatach muszą sporo doliczyć
    > dla bookingu - cennik dostępny na miejscu ma niższe ceny. Tyle że często
    > na jedną noc nie chcą wynająć, a przez booking muszą...

    Może i tak jest. Z bookingu korzystam głownie do wyjazdów służbowych do
    Niemiec.
    Na wakacje właśnie tylko wtedy, kiedy wybieram coś z dnia na dzień.