  • Data: 2018-10-20 23:45:02
    Temat: Re: Wyrazy współczucia dla kierowcy auta
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Maciejewski" wrote in message
    news:1d73kiwa1otwm.j2n27abvks7l.dlg@40tude.net...

    > Podobnie jak szczygieł jeżdżę połowę rowerem, połowę
    >samochodem. Nigdy w życiu mi się nie zdarzyło mieć jakiegokolwiek
    >kłopotu z rowerzystą kiedy jadę samochodem. A jeżdżę już ze 40 lat.
    >Natomiast kiedy jadę rowerem, całkiem zgodnie z PoRD, na każde 10 km po
    >mieście mam co najmniej jedno zagrożenie ze strony kierowcy auta.

    No patrz, a ja na rowerze mam zdecydowanie więcej problemów z pedalarzami
    (bo z rowerzystami, którzy nie mają w dupie pozostałych uczestników ruchu,
    nie mam problemów), niż z kierowcami samochodów. Wymuszanie pierwszeństwa,
    niesygnalizowanie manewrów, jazda pod prąd jest na porządku dziennym.
    Jako kierowca nie miałem problemów z pedalarzami (patrz j.w.), ale widziałem
    wielokrotnie problemy innych. Przykład - wjazd roweru na pełnej prędkości
    (oceniam na jakieś 30 km/h+) na przejście dla pieszych i prawie zawał u
    kierowcy skręcającego w prawo i hamującego na centymetry przed tymże
    rowerem.
    O problemach z pedalarzami jako pieszy to nawet nie będę pisał - szkoda
    klawiatury...

    --
    Axel