    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyrywkowa kontrola trzeźwości niezgodna z prawem?
    Date: Thu, 21 Jul 2016 17:51:28 +0200

    dyskusyjnych:nmqmqf$7uo$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-07-21 o 07:04, J.F. pisze:

    >No ale przecież wyrywkowe kontrole nie polegały na tym, że ktoś
    >krzywo jedzie.
    >No i co to znaczy, że krzywojeżdżącego nie można? Jak ktoś jedzie
    >pijany zygzakiem, to nie można go zatrzymać, bo jedzie pijany krzywo
    >zygzakiem?

    Jak jedzie wyraznym zygzakiem, to mozna, a nawet trzeba.

    Jak takim niewyraznym, calkiem prosto to to nie jest, trzeba
    sprawdzic, bo moze pijany ... to nie wolno, bo to jest dyskryminacja.
    Potem ciebie beda co kawalek legitymowac, bo lysy, wiec pewnie ukradl,
    albo brzuchaty, czy ciemny na twarzy, wiec terrorysta.

    >Im więcej przepisów, tym głupsze sądy.

    A widziales, aby ktoras ustawa zostala uproszczona ? Zawsze tylko
    rozbudowuja :-)

    My tego problemu nie czujemy, ale zobacz np tu
    https://en.wikipedia.org/wiki/Random_checkpoint#Sobr
    iety_checkpoints

    Tylko trzeba zyc w kraju o rozwinietych swobodach obywatelskich.

    J.