  • Data: 2015-05-18 14:25:59
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >--Jedną z innowacji jest prawo odebrania prawa jazdy przez policje,
    >za przekroczenie o 50 km/h. prędkości w terenie zabudowanym.
    >bylbym wstrzasniety gdyby zabierali za przekroczenie o 31 km/h (jak w
    >Niemczech)
    >31-40 km/h 160,- EUR, 2 Punkte, 1 Monat Fahrverbot ale wtedy szeregi
    >"szybkich i bezpiecznych" szybko by sie przetrzebily :-)

    Nie calkiem, bo jak ostatnio bylem w Niemczech, to nadal wielu na
    autostradach przekraczalo o ponad 31.

    Nie wiem - moze i tam mozna sie nie rozpoznac na zdjeciu, moze im
    blitzer_de dobrze dziala, moze to Polacy/Rosjanie/Turcy i zawsze moga
    na kogos zwalic ...

    >- Posłowie pracują nad projektem, który mógłby zapewnić większą
    >ochronę, bo kierowcy musieliby przepuszczać pieszych nie dlatego, że
    >są dobrze wychowani, ale dlatego, że tak stanowi prawo. Myślę, że
    >taka zmiana zostanie przegłosowana jeszcze w tej kadencji Sejmu >-
    >ocenia Bartłomiej Morzycki.
    >a ja sie pytam gdzie byli ci poslowie przez ostatnie pare lat ? teraz
    >jak strach w oczy zajrzal ze koryto zabiora wzieli sie nagle do
    >roboty ?
    >http://www.biznes.newseria.pl/news/co_piata_piesza_
    ofiara,p490585324

    No, akurat niektore ustawy przerabia sie bardzo dlugo, chocby
    swiatla - to potrafi latami trwac.
    Zreszta moze i slusznie, bo jak wsrod poslow sa zwolennicy i
    przeciwnicy, to czemu niby ma byc to szybko - najpierw sami musza
    ustalic.

    W kazdym badz razie temat na dlugo przed wyborami sie pojawil, teraz
    co najwyzej moze byc "chcieliby wprowadzic, ale boja sie" :-)

    J.