  • Data: 2018-07-15 19:44:24
    Temat: Re: Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Jul 2018 19:24:50 +0200, z napisał(a):

    > Szacun. A wiesz jak głośno "klika" moje lewe kolano jak wstaję z fotela?
    > Dziecko zaczyna płakać a pies wyje do księżyca :-)

    Wiesz, mieszkam w cichej okolicy i jak sobie puszczę muzyczkę na
    dobranoc gdzieś koło północy to nie lubię słyszeć w przerwach
    przydźwięku :) Ale jak ktoś mieszka np. w Poznaniu na Głogowskiej i ma
    na głowie tramwaje a w ogóle słucha wyłącznie metalu na pełny gwizdek to
    się nie dziwię że nie słyszał zakłóceń. Są różne okoliczności.
    --
    Jacek
    I hate haters.