  • Data: 2014-10-28 12:49:35
    Temat: Re: Wzorzec czasu
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrne" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:m2ml8t$oar$1@node2.news.atman.pl...

    > Do tego właściwie służy "krajowa częstotliwość wzorcowa":
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Krajowa_cz%C4%99stotliw
    o%C5%9B%C4%87_wzorcowa

    To był przypadek, że użyłem akurat nośnej DCF (miałem odbiornik) ale tak czy
    inaczej wydaje mi się, że moment przejścia przez zero sygnału o stałej
    amplitudzie jest pewniej wyznaczony niż modulowanego amplitudowo. Zakładam
    (nie jestem pewien), że DCF poza przerwami co sekundę ma stałą amplitudę i
    należy mierzyć pod koniec impulsów sekundowych.

    Dalsze pytania za skomplikowane jak na mój mały rozumek. Biorąc pod uwagę,
    że czas inaczej płynie na wysokości moich nóg a inaczej na wysokości głowy
    miałbym problem z ustaleniem wszystkich zjawisk podczas takiego
    eksperymentu.
    P.G.