  • Data: 2015-01-24 17:36:07
    Temat: Re: XILINX - VIVADO
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <s...@g...com> wrote in message
    news:35f2f587-9fb6-431e-a815-aaac52ce115b@googlegrou
    ps.com...
    > Przy dużych projektach, to jak se projektant pojedzie na ryby,
    > to ni Wuja po powrocie nie będzie wiedział po tygodniu
    > o co mu chodziło i co napisał.
    >
    > Na schemacie zajęło by mu to góra godzinę.

    Jest w tym temacie jedna zaleta trybu VHDL/Verilog nad graficznym...

    Mianowicie "version control" - i porównywanie co się zmieniło
    z wersji 1.45 do wersji 1.46 i 1.47 Twojego projektu...
    Wrzucasz pliki tekstowe do takiego Starteam czy innego klienta
    i pokazuje Ci pięknie każdą linijkę zmiany plików tekstowych.
    Umożliwia Ci np. łączenie zmian z różnych odnóg projektów...
    Tak jak to robią nasi koledzy z działów software (C/C++/Java itp).

    Ja nie znam na dzień dzisiejszy narzędzia które wzięłoby jeden
    plik *.bdf z Quartusa i porównało z drugim plikiem *.bdf i potem
    ładnie, również graficznie, podkreśliło/zaakcentowało zmiany
    naniesione między tymi plikami...

    A to jest duża wada projektowania graficznego którą załatwia VHDL.