  • Data: 2018-06-22 11:59:51
    Temat: Re: Yanosik
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Dlaczego - potrafi tez dobrze dzialac.

    Komu potrzebna nawigacja ktora czasami potrafi dobrze zadziałac? To musi
    działac cały czas dobrze...

    Google tez nie jest bez wad - ostatnio wpisałem sobie cerekwica ul.
    szamotulska i dobrze ze wiedziałem gdzie to jest bo on sobie wybrał jako
    cel Rokietnica ul Szamotulska....

    Ale co do zasady - prowadzi lepiej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest