    Subject: Re: Yaris I D4D skrzypi zgrzyta przy średnim hamowaniu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sun, 21 May 2017 08:22:28 +0200

    W dniu 2017-05-19 o 12:51, z pisze:
    > I nie jest to wina prawego przedniego hamulca.
    > Jedni fachowcy już polegli :-) Co prawda się nasila ale jeszcze nie
    > znaleźli przyczyny.
    > Pojawia się i znika. Trudno znaleźć jakąś zależność.
    > Jak się turla kapeluszniczo to prawie nie słychać.
    > Nasila się po ostrej jeździe w zakrętach (yarisem? ;-) )
    > Postoi/ostygnie i znowu cisza.
    > Półoś, przekładnia, skrzynia? Rozbierać?
    > Czasem aż głupio bo się przechodnie gapią :-)
    > Miał ktoś coś takiego?

    No jasne że nie przedni hamulec. Rozbierz i przeczyść tylne bębny. Jakiś
    tydzień temu miałem podobny przypadek w Chevrolecie. Co prawda nie
    zgrzytał ale wydawał dziwny odgłos przy "średnim hamowaniu". Byłem
    przekonany że to szczęki hamulcowe się kończą. Po rozebraniu okazało się
    że są tylko zabrudzone pyłem. Po przedmuchaniu sprężonym powietrzem ni
    przeczyszczeniu szczęk i bębnów szmatką, nic już nie hałasuje.