    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z Młocin na dworzec zachodni
    Date: Thu, 20 Nov 2014 22:40:11 +0100

    On 2014-11-20 22:33, masti wrote:
> [...]
    zachodni. Mam na to 40 min. Czy dam rade dojechac tam taksowka ok. godz. 18.30 i
    zmiescic sie w tym czasie?

    > możesz też wsiąść w metro i dojechać do Centrum
    > i dalej tramwajem

    Raczej się nie uda - 20 minut do centrum, a tramwaje przy Zachodnim nie
    jeżdzą. Prędzej - Metro i dowolny podmiejski ze Śródmieścia - w
    godzinach szczytu jeżdzą co chwila. - I to może być optymalne
    rozwiązanie. Tylko nie wiem jak jest z biletami jednorazowymi w Kolejach
    Mazowieckich. No i jak pisałem perony są kawałek, więc jeśli ma się
    przesiadać na PKS, to trzeba "podjąć jak najdłuższe kroki".

    Shrek.