  • 1. Data: 2014-11-20 22:05:56
    Temat: Z Młocin na dworzec zachodni
    Od: mk <m...@g...com>

    Czesc.
    Dojade polskim busem na stacje Mlociny, a stamtad musze sie dostac na dworzec
    zachodni. Mam na to 40 min. Czy dam rade dojechac tam taksowka ok. godz. 18.30 i
    zmiescic sie w tym czasie?
    Pzdr

  • 2. Data: 2014-11-20 22:27:41
    Temat: Re: Z Mlocin na dworzec zachodni
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uzytkownik "mk" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > dworzec zachodni. Mam na to 40 min. Czy dam rade dojechac tam taksowka ok.
    > godz. 18.30 i zmiescic sie w tym czasie?

    Jesli taksówka bedzie czekac na Ciebie na Mlocinach, to masz 75% szans, ze
    zdazysz.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2014-11-20 22:33:00
    Temat: Re: Z Młocin na dworzec zachodni
    Od: masti <g...@t...hell>

    mk wrote:

> [...]
    zachodni. Mam na to 40 min. Czy dam rade dojechac tam taksowka ok. godz. 18.30 i

    możesz też wsiąść w metro i dojechać do Centrum
    i dalej tramwajem

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-11-20 22:36:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-20 22:27, yabba wrote:
    > Uzytkownik "mk" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Jesli taksówka bedzie czekac na Ciebie na Mlocinach, to masz 75% szans,
    > ze zdazysz.

    Sam przejazd to pewnie ze 30 minut. Masz szansę, ale musisz się umówić
    wcześniej i w konkretnym punkcie (taksówka raczej na węzeł nie wjedzie,
    więc umów się na przystanku autobusowym na Kasprowicza w stronę centrum
    albo na Lidlu). Na zachodnim też pod peron nie podjedziesz, a kawałek z
    buta jest. Tak jak pisał przedpisca 75% przy dobrej organizacji.

    I nie jedźcie Sokratesa, bo jest często korek przy Wólczyńskiej, tylko
    Kasprowicza-Al. Rejmonta-gen.Maczka, i dalej Prymasa Tysiąclecia;)

    Shrek.

  • 5. Data: 2014-11-20 22:40:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-20 22:33, masti wrote:

    zachodni. Mam na to 40 min. Czy dam rade dojechac tam taksowka ok. godz. 18.30 i
    zmiescic sie w tym czasie?

    > możesz też wsiąść w metro i dojechać do Centrum
    > i dalej tramwajem

    Raczej się nie uda - 20 minut do centrum, a tramwaje przy Zachodnim nie
    jeżdzą. Prędzej - Metro i dowolny podmiejski ze Śródmieścia - w
    godzinach szczytu jeżdzą co chwila. - I to może być optymalne
    rozwiązanie. Tylko nie wiem jak jest z biletami jednorazowymi w Kolejach
    Mazowieckich. No i jak pisałem perony są kawałek, więc jeśli ma się
    przesiadać na PKS, to trzeba "podjąć jak najdłuższe kroki".

    Shrek.

  • 6. Data: 2014-11-20 22:46:36
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > możesz też wsiąść w metro i dojechać do Centrum
    > i dalej tramwajem

    Nie ma szans :)

  • 7. Data: 2014-11-20 22:49:01
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 listopada 2014 22:40:13 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > Mazowieckich. No i jak pisałem perony są kawałek, więc jeśli ma się
    > przesiadać na PKS, to trzeba "podjąć jak najdłuższe kroki".

    Dzieki za odzew.
    Kurcze nie pocieszyliscie mnie - mialem nadzieje, ze spokojnie zdaze dojechac a tu
    lipa :( Aha, z dworca bede jechal neobusem - jesli ma to jakies znaczenie...
    Pzdr

  • 8. Data: 2014-11-20 22:54:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

> [...]
    >
    > Raczej się nie uda - 20 minut do centrum, a tramwaje przy Zachodnim nie
    > jeżdzą. Prędzej - Metro i dowolny podmiejski ze Śródmieścia - w

    tfu, miałem napisać SKMką :)
    <http://jakdojade.pl?fn=METRO+M%C5%81OCINY+&fs=METRO
    +M%C5%81OCINY&fc=52.29125:20.92952&tn=PKP+Wwa+Zachod
    nia&tc=52.21995:20.9652&d=21.11.14&h=22:53&ia=false&
    t=0&n=0&ri=0&cid=3000&as=true>

  • 9. Data: 2014-11-20 23:21:28
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    >Kurcze nie pocieszyliscie mnie - mialem nadzieje, ze spokojnie zdaze
    >dojechac a tu lipa :( Aha, z >dworca bede jechal neobusem - jesli ma to

    Taksowka spokojnie zdarzysz w 20min. O tej godzinie w te strone nie ma
    korkow. Tylko Wolczynska nie jechac ale taksiarz bedzie zorientowany

  • 10. Data: 2014-11-20 23:30:32
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 listopada 2014 23:21:33 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Taksowka spokojnie zdarzysz w 20min. O tej godzinie w te strone nie ma
    > korkow. Tylko Wolczynska nie jechac ale taksiarz bedzie zorientowany

    Hmmm, teraz juz nie wiem, bo jedni pisza, ze nie dam rady, a Ty piszesz, ze spokojnie
    zdaze...
    Pzdr