  • Data: 2019-03-22 01:34:29
    Temat: Re: Z ciekawości-jak wyjdzie
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-21 o 20:18, Marek S pisze:

    > Z ciekawości spytam: a ten argument jest na co? Dotyczy on w ogóle mojej
    > wypowiedzi? Nie załapałem?

    Nie, żaden argument. Tylko taka bardziej ciekawostka przyrodnicza ;)

    Wielu ludziom wydaje się, że ich wbudowana lampa potrafi nie-wiadomo-co.
    A strumień światła maleje w kwadracie odległości.
    Wbudowany palnik oświetli pomieszczenie, raczej niewiele więcej. Aby
    zrobić cały budynek w nocy, trzeba już mieć coś więcej.

    Żeby doświetlić budynki smartfonem (jak wyżej w cytacie), to pewnie
    milion milionów smartfonów by trzeba ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam