  • Data: 2019-06-12 21:27:10
    Temat: Re: Z czym ja tu mam problem? ;) Znikająca pamięć RAM
    Od: Tomaszek <t...@t...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-12 o 20:46, Andrzej P. Wozniak pisze:

    > Czyli bateria też mogła paść. W czasach zasilaczy AT typowy był problem
    > z uruchomieniem komputera po powrocie z urlopu.

    Biorę to pod uwagę oczywiście.

    > Jeśli nie chcesz zmieniać obudowy, to może coś powinieneś z tego
    > kadłubka wyrzucić lub zamienić miejscami. Nawet przesunięcie jednego
    > kabelka może spowodować inny przepływ powietrza, a w ślad za tym inny
    > rozkład temperatur i naprężeń.
    > Mało tego, nawet przesunięcie obudowy na podłożu może zmienić rozkład
    > naprężeń i drgań - aż do rezonansu. Nic się czasem nie stało z żadną
    > nóżką obudowy?

    Komputer czyściłem całkiem niedawno, jakieś 2-3 miesiące temu przy
    okazji migracji na SSD i prawdę mówiąc od tego czasu ten problem
    występuje, to może być przypadek. Wyleciał ciężki HDD i zastąpiony
    został lekkim SSD i to może być przyczyną idąc Twoim torem, to mogło
    zmienić rozkład naprężeń w obudowie.
    Poza tym przy wystąpieniu problemu ponownie zrobię jeszcze jedną rzecz:
    poluzuję wszystkie śruby mocujące płytę główną do obudowy i przykręcę
    ponownie.

    --
    t0maszek