  • Data: 2017-03-05 10:38:29
    Temat: Re: Z serii "głupie pytanie"
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-04 o 23:56, Starzec z Gór pisze:
> [...]
    lustrzanek AF. I cyfrowych i analogowych. Natomiast w bezlusterkowcach będzie działał
    bezproblemowo.

    > Winą za przekłamanie należy obarczyć elementy układu pomiarowego, polaryzujące
    światło. Na skutek skrzyżowania płaszczyzn polaryzacji światła przez filtr i te
    elementy, do czujników dostawało się go o wiele mniej niż powinno.
    > Jak popatrzysz na lustro takiej lustrzanki, to zobaczysz na nim delikatny wzorek
    (patrząc pod odpowiednim kątem}.[...]

    I co z tym wzorkiem? Jaki jest jego związek z przekłamaniem odczytu?

    P.P.