eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZachciało mi się sprzedawać, to mam dylemat nad wyborem auta ;/ › Re: Zachciało mi się sprzedawać, to mam dylemat nad wyborem auta ;/
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 24 Apr 2014 07:54:27 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Zachciało mi się sprzedawać, to mam dylemat nad wyborem auta ;/
    From: Bugatti <b...@g...com>

    W dniu środa, 23 kwietnia 2014 19:53:24 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:

    > Wolałbym do 50, ale i 75 jest pewną opcją, jeśli jest coś naprawdę
    >
    > ciekawego, byle nie okazało się że to 75 a potem jeszcze 20 wkładu
    >
    > początkowego, bo rozrząd i skrzynia i turbina do roboty ;)

    To masz ogromne możliwości. Nie wiem po co wogóle Nas o to pytasz. Dajesz reguły
    wyszukiwania na allegro do 80k pln (ponegocjujesz), > 280 PS, > 2005(?), Sedan,
    Estate, Limousine (?) i dzwonisz i pytasz czy mają faktury, wydruki z pomiarów
    geometrii, pytasz o VIN i o zgodę na przeprowadzenie diagnostyki dynamicznej i o
    zgodę na pomiar punktów bazowych płyty podłogowej i o wiele innych kwestii (o których
    warto poczytać w literaturze tech. danego modelu - poszukaj sam ;)).
    Dzięki temu będziesz miał większy pogląd na to co jest teraz do kupienia. Na grupie
    każdy powie swoje, bo i tak to nie kasa userów tylko twoja. Mogę ci stworzyć na
    szybko listę ale kupisz to co będziesz chciał i przede wszystkim to co będzie w
    najlepszym stanie technicznym:

    Lexus GS (hybryda może),
    Audi RS4 - miejsca z tyłu mniej niż w Insignii więc odpada,
    Audi A6 3.0 TFSI 290 - 300 PS,
    Audi A8 4.2 TDI (5.0 TDI nie polecam bo zużycie paliwa totalnie nie adekwatne do
    osiągów),
    albo A8 W12 450 PS

    BMW M5 E60 507 PS,
    BMW 535d E60 286 PS,
    BMW E65 750i,
    Lancery EVO, Imprezy STi to zabawki na tor - odpuśc sobie,

    MB S500 388 PS,
    MB CLS - z tyłu mało miejsca zarówno nad głową jak i na boki - nie polecam,

    Volvo S80 4.4 315 PS

    jeszcze zostają Muscle Cary z USA - o tym nie wiem bo nie jeździłem więc się nie
    wypowiadam,

    A8 i E65 będzie drogie w utrzymaniu - tak jak powiedziałem ... kupisz to co będziesz
    chciał.

    Pochwal się w przyszłości

    Pozdr.
    Bugatti