    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zaciąganie włascicela numeru z sieci
    Date: Sun, 4 Dec 2016 10:00:51 +0000 (UTC)

    Użytkownik ...:::WISKOLER:::... j...@b...rh ...

    > Gwoli ostrzeżeń, zostawię to tylko:
    > http://tiny.pl/gc6qj

    Nieźle.
    Ale Ty piszesz o osobach prywatnych.
    A mnie bardziej chodzi o firmy czyli o tem numery ktore i tak pokazują się
    jak np, wyszukam w google firme.
    Tam jest podany numer, moge kliknac zadzwon.
    Pytanie tylko jak to zrobic, zeby numer sam sie rozpoznawał jak ktos dzwoni
    do mnie.

    BTW własnie zaczałem się bawic telenem Xiaomi z nakładką miui - on mnie
    zapytał czy chce być informowany o numerach niebezpiecznych. Powiedziałem,
    ze tak, na razie nie miałem jeszcze przypadku zeby ktos do mnie dzwonił i
    zebym otrzymał info ze to jakis sprzedawca / akwizytor czy coś podobnego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.