    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zagadka świateczna - WN533
    Date: Mon, 26 Dec 2022 20:14:40 +0100

    On Mon, 26 Dec 2022 19:44:16 +0100, Janusz wrote:

    > Ale one się inaczej nazywały, nie miały LS, nazywały się UCY74S4xx od 05
    > do 38 jak widzę w katalogu.

    W oryginale to chyba mialy inne numerki, jakies 8228 czy 8038.
    Ale fakt - to byla technologia S, nie LS.

    > Ale do sterowania transoptorem mógł mieć za mały prąd kolektora (bo to
    > jest układ OC) w serii LS, a zwykła ma pewnie większy i mogła być już

    Skleroza mnie zawodzi, ale chyba nie mial gorszych parametrow.
    A moze ... prady, napiecia ... tu napiecia nieistotne chyba.

    > nie produkowana na zachodzie.

    Poki byla przydatna, to raczej byla produkowana, no moze juz na
    dalekim Wschodzie.

    Jakos nie bardzo chce mi sie wierzyc, aby CEMI ratowało cywilizowany
    swiat ...

    > Ale to by był scalaki NRD, były wyraźnie inne.

    Moze akurat mieli duzo z Polski.

    > Ale tesli były fatalne, ruskie były 'inne', nikt więcej nie robił
    > scalaków ttl w demoludach.

    No fakt ... NRD nie robilo?

    Tym niemniej nie tlumaczy to obecnosci w "zachodnim" wyrobie,
    szczegolnie gdies w latach 86-89 ...

    J.