  • Data: 2019-10-28 19:13:26
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj RadoslawF, 28 paź 2019 w
    news:5db710f5$0$558$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Skoro przesyłka dotarła cała i sprawna to na pewno opieprz?

    Ja bym napisał mejla z wyrazami dezaprobaty, nie mówiąc już o tym, że
    nigdy nie wysłałbym nikomu hdd wrzuconego do bąbelka. Zamawiałem już
    dyski i przychodziły zapakowane pancernie.

    W każdym razie dobrze, że OP ostrzega.

    > To że firma która wiozła przesyłkę rozdarła kopertę jest winą
    > wysyłającego?

    Nie, ale dla mnie istotne jest samo w sobie mizerne zabezpieczenie
    wrażliwego sprzętu.