    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 30 Oct 2019 18:59:53 GMT

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Ja czytam odpowiedzi na negatywy.
    > Jeśli sprzedzwca odpowiada rzeczowo i ewentualnie proponuje
    > rozwiązanie, to u takiego kupuję.
    > Niestety, zdarzają się pyskówki albo odpowiedzi, że klient to
    > idiota, bo nie przeczytał dokładnie ogłoszenia, albo debil, bo nie
    > potrafi podłączyć prawidłowo urządzenia. Wystarczą mi dwie tego typu
    > odpowiedzi - więcej już nie czytam, ani też nie kupuję u takiego
    > "przedsiębiorcy".

    Ale chyba nie masz watpliwości ze jest czesc sprzedawców co nauczyła się
    juz wybielac swoje działa...?

    nNiemniej to była ciekawa statystyka czy obecnie wystawia sie wiecej
    negów czy moze było ich wiecej jednak przed czasowym ograniczeniem
    mozliwości wystawienia komentarza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,