  • Data: 2018-02-05 23:23:35
    Temat: Re: Zamawianie rozmow
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d1brr5bwtl2b.1wsxn290fooz4.dlg@40tude.net...
    > Wymaga dosc specjalnego urzadzenia - magnetowid z dwoma zestawami
    > glowic chyba. Jesli zachod takowego nie zrobil, to nasz przemysl chyba
    > by sobie nie poradzil. A po co to na zachodzie ?
    >
    > Chyba, ze nasze zlote raczki jakos sprytnie polaczyly dwa magnetowidy

    Jaki problem - na chłopski rozum dwa ampexy (dla lepszej jakości niż VHS) i
    taśma w pętli. Takich zestawów, na okoliczność szybkiego zużywania taśmy
    kilka, podmienianych w razie potrzeby, a na zużytych wymiana na nową. Lat
    temu poad 30, na czyimś weselu widziałem takie urządzenie, jak magnetofon, z
    taśmą w pętli, jak zespół muzycznzy robił efekty, żeby mieć opóźnienie.
    Przez całe wesele taśma dzielnie się kręciła wokół.

    > Za komuny mozna bylo zegarki na telegazete ustawiac, dzis tez mozna,
    > ale do minuty a nie sekundy.

    Ja od dawna ustawiam na lepszych wzorcach.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...